Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Sławnie
ul. Sempołowskiej 2a, 76-100 Sławno
  • Do pobrania
  • Przydatne linki
  • Media o nas
  • Kontakt
  • Biuletyn Informacji Publicznej
  • Facebook
  • Youtube
  • Kurs na rodzinę - program unijny
  • Instagram

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie

  • POPRZEDNIA STRONA WWW
  • Deklaracja dostępności
  • Aktualności
  • Zadania
  • Struktura instytucji
  • Strategie i programy
  • Sprawozdania
  • Poradnictwo specjalistyczne
  • Akademia Dzieci i Młodzieży
  • Pomocna dłoń
  • Regionalne Pogotowie Kryzysowe
  • Wsparcie dla Ukrainy
  • Sieć Diagnostyczno-Terapeutyczna
  • Dofinansowanie wynagrodzeń rodzin zastępczych

Przeciwdziałanie przemocy

  • Definicja przemocy
  • Pomoc
  • Informator
  • Baza podmiotów
  • Poradnik dobre praktyki- piecza

Osoby niepełnosprawne

  • Aktywny samorząd
  • Rehabilitacja
  • Opieka wytchnieniowa
  • Asystent osoby niepełnosprawnej
  • Samodzielność, aktywność, mobilność

Piecza zastępcza

  • Piecza instytucjonalna
  • Rodziny zastępcze
  • Rekrutacja
  • Szkolenia
  • Usamodzielenia
  • Promocja
  • Kodeks bezpiecznej opieki
  • Odpłatność
  • Standardy ochrony małoletnich

Zespół finansowo-księgowy

Autor: Katarzyna Staszewska
Opublikowano: 12 wrzesień 2023

Zespół finansowo – księgowy prowadzi sprawy związane z realizacją budżetu Centrum i zapewnia obsługę finansowo – księgową Centrum.
Do podstawowych zadań zespołu należy:
1. opracowywanie planów finansowych Centrum,
2. sporządzanie sprawozdawczości z realizacji budżetu,
3. opracowanie okresowych analiz z realizacji budżetu oraz wniosków w tym zakresie,
4. opracowywanie dla potrzeb organów nadzoru informacji i danych dotyczących organizacji i funkcjonowania finansów Centrum,
5. załatwianie wszelkich spraw finansowych związanych z realizacją środków finansowych z Europejskiego Funduszu Społecznego,


6. prowadzenie rachunkowości Centrum,
7. prowadzenie gospodarki finansowej Centrum zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
8. prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych ujętych w planie finansowym Centrum,
9. prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
10. prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych i Urzędem Skarbowym oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie,
11. wystawianie zaświadczeń o zarobkach na prośbę pracowników,
12. sporządzanie sprawozdań przesłanych do Wojewody, Urzędu Statystycznego i Urzędu Marszałkowskiego, Starosty Sławieńskiego,
13. prowadzenie korespondencji dotyczącej spraw finansowo – pracowniczych,
14. rozliczanie delegacji służbowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
15. prowadzenie obsługi księgowej Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
16. prowadzenie ewidencji ilościowo – wartościowej majątku Centrum oraz rozliczanie inwentaryzacji,
17. prowadzenie ewidencji wyposażenia Centrum,
18. sporządzanie sprawozdań z realizacji planu finansowego Centrum,
19. sporządzanie wniosków o refundację wynagrodzeń,
20. przygotowywanie dokumentów finansowo – księgowych,
21. opracowywanie przepisów wewnętrznych dotyczących prowadzenia rachunkowości w Centrum,
22. sporządzanie bilansu jednostkowego Centrum,
23. przygotowywanie dokumentacji związanej z analizą funduszu wynagrodzeń, refundacją płac z tytułu zawartych umów,
24. prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych,
25. prowadzenie i rozliczanie Kasy Centrum,
26. prowadzenie ewidencji i wydawanie delegacji służbowych,
27. prowadzenie wszelkiej niezbędnej dokumentacji do obsługi projektów zewnętrznych ze szczególnym uwzględnieniem Funduszy pozyskanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.

Struktura Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Sławnie

Autor: Katarzyna Staszewska
Opublikowano: 12 wrzesień 2023
Dyrektor
Powiatowego
Centrum Pomocy
Rodzinie

59 810 64 05

 

Zespół Pomocy
Instytucjonalnej


59 810 64 01

 Zespół
Organizacyjno-
-Administracyjny/ sekretariat


59 810 64 01

 

 

 Zespół Rehabilitacji Społecznej
Osób Niepełnosprawnych

 

 

59 810 64 02

 

 Zespół ds. Świadczeń
i Pomocy Specjalistycznej

59 810 64 03

Zespół ds. Rodzinnej Pieczy Zastępczej

59 810 64 56

59 810 64 42

59 810 64 15

59 810 64 92

 Zespół Finansowo
Księgowy

59 810 64 04

Zespół Organizacyjno- Administracyjny Europejskiego Funduszu Społecznego

(ZOA EFS)

 

59 810 64 61

Strona 2 z 2

  • 1
  • 2